Friday, June 1, 2012

013 : Perasaan Nak Update


Phewww !! I'm back... Lack of  entry for first quarter 2012!! Nak salah siapa ? diri sendiri la . I'm barely updating my blog lately. For sure, due to conservative reason, BUSY. FYI, I'am already at the end of my degree study. hooyeh. Rasa macam tak sabar nak habiskan final exam and chaw from UiTM. I can guarantee most of my friends also have the same feeling though. However before that time comes, I need to go thorough several thing that quite tough at my level lah. Takder la sukar tahap dewa macam student medic ke.Jangan la banding budak science dengan budak sastera. Compare syllabus and coursework budak medic dengan budak admin macam sayer terang lagi bersuluh la tak sama. I believe that different person perceived different difficulty based on their scope of study. Tak boleh la pandang rendah dekat student lain yang ambik course tak hot or lebih manis bukan critical course. So, issue course hot  vs course lelong harus la kita tolak tepi, yang penting ikut kemampuan diri sendiri, if u can survive with pure science just go with it and vice-versa. Life is complementary kan. 

ok, come back come back come back !!

sekarang tengah cuti 1 week, tapi untuk UiTm-rian jela, u lain semua sekarang dah nak final. Tapi cuti macam tak cuti sebab kena settle banyak homework, coursework. Itu pun time cuti ada lecturer kitaorang nak buat class. aku dah boleh bayang muka-muka budak yang attend class tu . tak lain tak bukan muka-muka yang attendance penuh time first week start sem. hahaha. Confirm ramai yang tak pergi, konon nya nak menikmati sisa-sisa cuti masa belajar buat kali terakhir. konon lah. Chupp, harini dah jumaat, that means tinggal lagi 3 hari before Monday. Monday Blues. Who thinks their Monday is really Monday Blues ????

kenapa tak boleh justify ni.why why why ??
 o ya, blog ni tak attractive langsung with dull color, sesuatu harus dilakukan!!