Thursday, September 30, 2010

Good morning my.....

Good morning my beautiful Thursday :)

things doesn't come that easy
i'm not in the mood to do this
all of my assignments are due on Friday, so time to get crackin'. 
I've got to complete my part by tonight
everything come to be worse even worse when I try to open back my work
then the word come across is 

~Your Document is Corrupted ~

what such a beautiful ******* huh ?
to memorize and retype back every single words is just ridiculous  
I’m not that patient.....

Time to go zzzZZZ and hope my brain functions better later









10 comments:

abigemok said...

sabar le zai. last 2 weeks, my slide show yg ada 80 slide kena delete oleh one of my friend. damn 4 hari aku x cukup tido nak siapkn.. huhu

zai said...

kyuubi :

hooh gila 80 slide delete.if aku bengang tahap gila ngn member tu.mesti member ko muka besalah je ngn ko

Whoopz said...

urgh! that sux.. sabo je la..

Days said...

gua kne mende mcm nih last week.rase nak makan laptop sendiri..

Anonymous said...

dat gona make me freak out~ huhu

Anonymous said...

MUKA MARAH ANDA TERLALU COMEL. SABAR YE SAYANG~

FaTiN said...

sabar zai. chaiyook !

*lama x jalan-jalan kat sini. How's your life dear? hehe :)

Aida Effarina said...

waahh menguji tahap keimanan sungguh. sabar sis.. setiap apa yg jadi ada hikmahnya. be strong! =)

Aida Effarina said...

waahh menguji tahap keimanan sungguh. sabar sis.. setiap apa yg jadi ada hikmahnya. be strong! =)

zai said...

whoopz :

yer, it suck, dah sabar n lastly hantar juga on time

days :

skrg aku dah mcm kureng kaseh syg dkt laptop ahahha

macy :

i dah sabar syg.hee kartun tu mmg comel :)

Fatin :

yerrr fatin!! kamo lama menghilang, syok dgn dunia baru kan..my life better, not really much much much better,.he

aida :

yer i'll strong bcuz u post 2 comment. i can see ur support.=P