Friday, April 2, 2010

April is not fool



today is officially 1 April 2010, so April Fool !! tapi dalam Islam kan dilarang menyambut April Fool disebabkan perkara-perkara tertentu yang seolah-olah orang yang sambut April fool ni, memperbodohkan Islam.

cakap pasal April Fool,

dulu dulu ketika zaman jahiliah aku  form 2, aku teringin  untuk meng-april fool kan hari member-member aku. so, tanya la opinion my mak,  ideanya ialah taruk garam dalam air mineral, sebab my friends ne suka sangat share air mineral dengan aku, so this is the time untuk pekena dorang, hari tu, aku dengan kecohnya offer air mineral tu to few of my friends. tambah pula, hari tu panas sangat maka ramai lah makluk yang meminta air daripada aku. dan yang paling best, lepas minum , muka dorang pastinya berkerut-kerut sambil menyumpah-nyumpah masin, dan ada juga yang cakap, air laut ke kaw bawa ne, dan yang pasti takkan aku lupa, kawan aku yang betul2 minum depan aku, terus tersembur air tu betul-betul depan muka aku, yerk yerk yerk, and
she said back--- nahh, your April fool ---damn damn damnn ! memang Amsterdam betul
itu last aku sambut april fool , sebab dah makin besar makin tahu yang april fool ne tak baik untuk disambut, banyak rumors said about April Fool.

                                    adakah anda pernah meng-April fool-kan member-member anda ?

5 comments:

theSkycrapper said...

saya dgn ini tidak pernah meng april fool kan kawan2 @ siapa2..sebab: bukan x nak, tapi mcm x berapa semangat..n kawan2 yg kenal selama ni pun, mcm x kisah je pasal april fool..maka, sgt kurang rasa ingin membuatnya..sekian..

Anonymous said...

maCy aritu ad kwn try april fool.. ta kne pn.. alhmdulillah.. org da wat..kte bia j la.. na tgo stret cm xseswai ag msenye.. huhu
~tp maC ta pna wt kt org :)

zai said...

skrycrapper: bagus penggunaan ayat anda

macy: baekk nya macy

Days said...

time last aku smbut april mase umo dh akil baligh hehe.tp hasil dr april fool tu ..aku kene " f word dr kawan aku hehehhheeheh

zai said...

ko kena sabaq kalo nak smbut april ful